hot page

از آخرین باری که مطلب گذاشتم بیشتر از یک ماه می گذره. تو این  مدت چند باری وبلاگ دوستان رو خوندم ولی زمان کافی برای گذاشتن پست جدید نداشتم! اردی بهشت مون حسابی بهاری و لذت بخش بود. چند باری با دوستامون به گردش رفتیم و به دل طبیعت زدیم و از روزهای خوش بهاری وهوای روح بخش اردیبهشتی لذت بردیم! تعطیلات hot page...ادامه مطلب
ما را در سایت hot page دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : fmadardokhtari3 بازدید : 7 تاريخ : شنبه 13 خرداد 1396 ساعت: 16:27

ادامه مطلب : سلام نهمین.روز فروردین و بعد از برگشتن از سفر کوتاه نوروزی مون.پروژهی پوشک.گیری رو.آغاز کردیم متاسفانه هوای نسبتا سرد و بارونی، کمی ناامیدمون کرد از طرفی تا ظهر روز اول پیشرفتی از دخترک.ندیدیم! دوبار داخل شلوار و دوبار هم داخل wc بعد از خواب سه ساعته ی عصرگاهی، براش sh o rt آموزشی خریدم hot page...ادامه مطلب

برچسب : نویسنده : fmadardokhtari3 بازدید : 11 تاريخ : جمعه 5 خرداد 1396 ساعت: 17:47

ادامه مطلب : روز دوم پروژه ی خداحافظی با پوشک به این شکل شروع شد که ساعت شش صبح دخترک خواب آلود رو بردم دستشویی و  تو توالت کارش رو انجام داد و بعدش هم نسبتا آسون دوباره خوابش برد. ساعت 9 از خواب بیدار شدیم و رفتیم.منزل پدرم و اونجا هم هر نیم ساعت میبردمش دستشویی و خوشبختانه همکاریش خیلی خوب بود و ت hot page...ادامه مطلب
ما را در سایت hot page دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : fmadardokhtari3 بازدید : 6 تاريخ : جمعه 5 خرداد 1396 ساعت: 17:47

ادامه مطلب : سومین و چهارمین روز. خداحافظی با پوشک رو هم با موفقیت نسبی پشت سر گذاشتیم. روز سوم خیلی خوب بود و به استثنای دوبار که حساب کار از دست دخترمون.در رفت ، تو  باقی ساعات روز، باهامون همکاری کرد.  روز چهارم هم ساعات شستنش رو به یک ساعت افزایش دادیم و فقط یک مورد خطا داشت . گرچه بابت همون موا hot page...ادامه مطلب

برچسب : نویسنده : fmadardokhtari3 بازدید : 13 تاريخ : جمعه 5 خرداد 1396 ساعت: 17:47

ادامه مطلب : یک هفته از خداحافظی با پوشک گذشته و هنوز نمی دونم مسیرمون.رو با موفقیت پشت سر گذاشتیم یا بی نتیجه بوده. خونسردی بی اندازه ی دخترک مون، باعث شده عملکردش فراز و نشیب داشته باشه بعد از گذشت هفت روز. که هر ساعت برای دستشویی بردنش اقدام.میکردیم، هنوز هم خودش خبردارمون.نمیکنه.و.مجبورم هر ساعت hot page...ادامه مطلب
ما را در سایت hot page دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : fmadardokhtari3 بازدید : 10 تاريخ : جمعه 5 خرداد 1396 ساعت: 17:47

ادامه مطلب : بعد از ده روز از کنار.گذاشتن پوشک و ورود به مرحله ی جدیدی از دوران رشد دخترم، احساس میکنم همه.چیز رو به راهه. امشب برای اولین بار با هم رفتیم مهمونی دوبار بردمش دستشویی و به هوای دیدن فضای جدید، باهام همکاری کرد بچه های سه ساله و.چهارساله ای که اونجا بودن هم بهش گفتن دیگه بزرگ شدی و.پوش hot page...ادامه مطلب

برچسب : نویسنده : fmadardokhtari3 بازدید : 5 تاريخ : جمعه 5 خرداد 1396 ساعت: 17:47

اسفند و فروردین

لطفاً کلمه عبور اختصاصی برای دسترسی به این مطلب را وارد نمائید

پست عکس دار رمز همیشگی

[ يکشنبه 23 فروردين 1394 ] [ 12:37 ] [ مهدیه ] [ ]

hot page...
ما را در سایت hot page دنبال می کنید

سلام دیگه اگر این پست رو هم نمی ذاشتم، کم کم باید در این وبلاگ رو می بستم و می رفتم پی کارم!! خداییش دو ماهه فقط از طریق گوشیم وبلاگ رو چک میکنم و به خونه ی مجازیه دوستای وبلاگی سرک می کشم و گاهی اصلا وقت نمی کنم براشون پیام بذارم حسابی از دست خودم ناراحتم!! با اینکه بیشتر شبکه های مجازی موبایلم رو hot page...ادامه مطلب

برچسب : نویسنده : fmadardokhtari3 بازدید : 9 تاريخ : جمعه 5 خرداد 1396 ساعت: 17:47

ماجراهایی داریم با این دخترک! صبح جمعه از خواب بیدار شد و آقای مجری رو صدا رد....اولش فکر کردیم دلش واسه کلاه قرمزی تنگ شده بوده. ولی بعدش کاشف به عمل اومد خانوم خانوما شب قبل، خواب دیده بوده آقای مجری اومده خونه مون و براش قصه ی شنگول و منگول تعریف کرده. اولش باورم نمی شد. فکر کردم تصور درستی از خواب دیدن نداره و فقط یه حرفی رو تکرار می کنه. اما با گفتن کلمه ی شنگول و منگول دیگه مطمین شدم خواب دیده و درست میگه! از اون روز به مدت یک هفته هرکسی رو می دید براش تعریف می کرد خواب آقای مجری رو دیده. همون شب هم جزییات خوابش رو برامون گفت! اینکه کجا ایستاده بودن، بهش چی گفتن و چیزای دیگه... و آخرش هم وقتی ازش پرسیدم آقای مجری با کی اومده بود در جوابم گفت :"به تنهایی اومده بود!!" اما بعد از تموم شدن کلاه قرمزی، شخصیت مورد علاقه ی این روزهاش " زی زی گولویه!! از دلسوزی و محبتش همین بس که مامان خوبیه برای نی نی هاش. از غذا دادن بهشون غافل نمیشه و حتی نیمه شب هم گاهی از خواب بیدار میشه و میاد پیشم، می بینم یه نی نی زیر بغلش داره!! حرف های جالبش هم تمومی نداره. چند روز پیش ازم پرسید نی نیه زن عمو ج hot page...ادامه مطلب
ما را در سایت hot page دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : fmadardokhtari3 بازدید : 25 تاريخ : يکشنبه 14 آذر 1395 ساعت: 14:40

از آخرین باری که مطلب گذاشتم بیشتر از یک ماه می گذره. تو این  مدت چند باری وبلاگ دوستان رو خوندم ولی زمان کافی برای گذاشتن پست جدید نداشتم! اردی بهشت مون حسابی بهاری و لذت بخش بود. چند باری با دوستامون به گردش رفتیم و به دل طبیعت زدیم و از روزهای خوش بهاری وهوای روح بخش اردیبهشتی لذت بردیم! تعطیلات اوایل اردی بهشت، به مناسبت روز پدر با جمعی از دوستامون رفتیم رامسر. جمعه شب از رشت حرکت کردیم و نماز رو در امام زاده سید محمد کیاکلایه خوندیم. کنار پارک لنگرود با دوستای خوب مون یه شام دور همی خوردیم. برای شام کوکوسبزی وکیک گوشت درست کرده بودم و دوست هامون هم سالاد ماکارونی و الویه و کلی میوه آورده بودن تا شب خوبی رو کنار هم داشته باشیم. شب چابکسر موندیم و صبح بعد از صبحانه رفتیم رامسر. فاطمه سادات برای اولین بار تو زندگیش سوار قایق شد و حسااااابی خوشگذروند.  بعد از قایق سواری ، کمی تو شهر رامسر گشت زدیم و رفتیم تله کابین. شاید بشه گفت تله کابین رامسر بدون اغراق زیبا ترین و مهیج ترین تله کابین کشوره! حرکت کابین بین درخت ها و بالا رفتنش روی شیب تند کوه و رد شدن از روی جاده ، حس ترس وهیجان رو hot page...ادامه مطلب

برچسب : نویسنده : fmadardokhtari3 بازدید : 14 تاريخ : يکشنبه 14 آذر 1395 ساعت: 14:40